خوش آمدید

سلا سلام سلام به همه.خنده

به وب خودتون خوش آمدید.

این وب مخصوص بیلبر هاست.پس برین حالشو ببرین.

و حالا قوانین:

اگه هیتر هستید محترمانه بهتون میگم برگردین چون حوصله بحث ندارمفریاد

کپی مجازهبی تقصیر

بدون نظر برین بیرن آپ نمیکنم واگذارتون میکنم به جاستینچشمک

از صفحه های قبلی هم دیدن کنید چون وب به نظر خودم به روزه

نظرای بی ربط ندین چون حذف میکنم

بای

 



نظرات شما عزیزان:

BIKAS
ساعت18:42---18 شهريور 1394


اجازه هست که عشقتو، توکوچه ها داد بزنم؟





روپشت بوم خونه ها اسمتو فریاد بزنم؟





اجازه هست که هرنفس ترانه بارونت کنم؟





ماه و ستاره روبازم فدای چشمونت کنم؟





اجازه هست که خنده هات قلبمو از جا بکنه؟





بهت بگم عاشقتم، دوست دارم یه عالمه





اجازه هست نگاهتو، توخاطرم قاب بکنم؟





چشمی که بدخواهمونه ، به خاطرت خواب بکنم؟





اجازه ، فریاد بزنم : توقلبمی تا ابد؟





بدون اگه رسوابشم به خاطرت خوبه ، نه بد!





اجازه هست دریا باشم ، کویر رو پیمونه کنم؟





توصدف دلم بشی، من تودلت خونه کنم؟





اجـــــازه هـــــســـــــت ؟


پاسخ:جان؟ خیر اجازه نیست چه پررو


mostafa
ساعت13:00---28 مرداد 1394
سلام وبلاگت عالیه به منم سر بزن خوشحال میشم،،،اگه با تبادل لینک موافق بودین بهم اطلاع بدین

تشکر.
www.romeo1.blogsky.com

مرسی به خاطر نظر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 6 مرداد 1398برچسب:, | 19:43 | نویسنده : Ayla |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس